poniedziałek, 1 sierpnia 2016

5 Degree Parapetówka

 Była godzina 10.00. Megam leżała jeszcze w ciepłym łóżku i była szczęśliwa, że wreszcie pozna kolegów swojego narzeczonego, a po chwili przyszedł Thomas ze śniadaniem, które sam przygotował.
- Kochanie, wyspałaś się ? - zapytał
- Tak, oczywiście - odpowiedziała Megam. A co to jest ?
- Śniadanie do łóżka dla mojej księżniczki - odpowiedział z uśmiechem
- Ooo, dziękuję kochanie - powiedziała
Po chwili Thomas powiedział :
- Kochanie, mam dla Ciebie niespodziankę.
- Tak ? A jaką ? - dopytywała Megam
- Chciałbym, żebyś pojechała dzisiaj ze mną na zakupy na dzisiejszy wieczór
- A co jest dzisiaj za okazja, że mam jechać zakupy ? - pytała ciekawska Megam
- No jest okazja... Chciałbym żebyś dzisiaj poznała moich kolegów z drużyny austriackiej
- Naprawdę ? Poznam dzisiaj Twoich kolegów ? - powiedziała szczęśliwa dziewczyna
- Tak. Naprawdę - odpowiedział Thomas
- Ooo to super. Nareszcie poznam Twoich kolegów. A czy mogłabym też zaprosić moją przyjaciółkę ? - spytała nieśmiało Megam
- Oczywiście. Jeśli to Ci sprawi przyjemność, to czemu nie ? - odpowiedział skoczek
- Boże, dziękuję. Jesteś kochany - powiedziała uszczęśliwiona dziewczyna
  Potem narzeczeni jeszcze chwilę rozmawiali ze sobą. Następnie zjedli śniadanie, a chwilę później Thomas odniósł talerze do kuchni.Później dziewczyna wstała i ubrała się w dżinsowe spodnie i lekki top. Potem poszła do łazienki i zrobiła sobie makijaż. Następnie wróciła do sypialni i zadzwoniła do Lily. Kiedy Megam usłyszała głos swojej przyjaciółki, to prawie się popłakała. Choć nie widziały się od wczoraj, to dziewczyna miała wrażenie jakby nie widziały ani nie słyszały się wiele lat.
- O hej Megam. Dawno Cię nie słyszałam. Bardzo się za Tobą stęskniłam. Jak Ci się mieszka z Thomasem ? - wypytywała Lily
- Hej Lily. U mnie wszystko w porządku. Niedawno wstałam i zjadłam z Thomasem śniadanie. A jeśli chodzi, jak mi się z nim mieszka no to powiem Ci, że świetnie. Ma bardzo piękne mieszkanie. I dzisiaj robimy taką małą parapetówkę. No i właśnie Thomas się zgodził żebyś Ty też przyjechała - opowiadała Megam
- Naprawdę ? Twój narzeczony mnie zaprasza ? - spytała zaskoczona Lily
- No tak. - odpowiedziała szczęśliwa Megam
 Po południu Megam i Thomas pojechali zrobić zakupy na dzisiejszy wieczór. Po drodze dziewczyna kupiła sobie seksowną sukienkę. Gdy przyjechali do domu, to Thomas niestety musiał jechać z powrotem, ponieważ śpieszył się na trening. Ale obiecał, że zdąży na dzisiejszą kolację.
 Gdy Thomas odjechał, to bohaterka zaczęła sprzątać. Trwało to dobre 3 godziny. Po wysprzątaniu całego domu, dziewczyna rozpoczęła przygotowania do dzisiejszej imprezy. Zrobiła ulubioną sałatkę Thomasa, ciastko z galaretką i wiele innych przysmaków. Był też oczywiście alkohol. Po zrobieniu wszystkiego, Megam poszła się przebrać w sukienkę, którą kupiła sobie dzisiaj na zakupach. Zdążył wrócić też i narzeczony dziewczyny.
- Cześć kochanie - Powiedział zmęczony
- Hej - odpowiedziała dziewczyna
- Wow, ale ślicznie w niej wyglądasz - powiedział Thomas, prawiąc jej komplementy
- Dziękuję - odpowiedziała uradowana Megam
- Widzę, że wszystko gotowe. - mówił. Ja tylko wezmę prysznic, przebiorę się i będę gotowy.
 Pół godziny później przyszli koledzy Thomasa oraz najlepsza przyjaciółka Megam. Gdy dziewczyna zobaczyła Lily, mocno ją przytuliła. Bohaterka przywitała się z kolegami z drużyny Thomasa. Chłopacy byli zachwyceni dziewczynami, a najbardziej główną bohaterką. Po chwili wszyscy zasiedli do stołu. Megam włączyła muzykę, a potem każdy zaczął tańczyć. Chodź każdy był zmęczony, to wszyscy się świetnie bawili.
 Po ok 3 nad ranem każdy rozszedł się do domu. Megam jeszcze chwilę żegnała się z Lily. Nie mogła uwierzyć, że jej najlepsza przyjaciółka już odjeżdża. Megam obiecała jej, że teraz to ona ją odwiedzi.
 Po po sprzątaniu całego stołu, Megam i Thomas poszli spać bardzo zmęczeni i szybko zasnęli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz